Spor

Published on Haziran 22nd, 2026

0

Amedspor bayrağı FSM Köprüsü’ne asıldı

Süper Lig’e yükselen Amedspor’un bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

Amedspor’un Süper Lig’e yükseliÅŸinin kutlanması kapsamında kulüp bayrağının Ä°stanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılması talebi kabul edildi. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün izniyle yeÅŸil-kırmızılı bayrak köprüye asıldı.

Amedspor’un Süper Lig’e yükselmesinin ardından kulübün bayrağı Ä°stanbul’daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı.

UlaÅŸtırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından verilen izin doÄŸrultusunda yeÅŸil-kırmızılı bayrak bugün köprüde dalgalanmaya baÅŸladı.

İki gün boyunca asılı kalacak

Karayolları Genel Müdürlüğü, Amedspor’un elde ettiÄŸi baÅŸarının kutlanması amacıyla kulüp bayrağının Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asılmasını uygun buldu.

Yapılan planlamaya göre bayrak iki gün boyunca köprüde asılı kalacak.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenen program kapsamında bayrağın iki gün süreyle köprüde dalgalanacağı belirtilirken, yoÄŸun taraftar gruplarının bulunduÄŸu alanlarda drone Ã§ekimine izin verilmediÄŸi kaydedildi.

Güvenlik tedbirleri alınacak

Kararda, bayrağın Ã¶lçüleri, baÄŸlantı sistemi ile asılma ve sökülme iÅŸlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ÅŸartı yer aldı.

Ayrıca süreç boyunca gerekli trafik ve güvenlik tedbirlerinin alınacağı ifade edildi.


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑